luni, martie 17, 2008

CREIOANE....COLORATE


...1 contrast....alb - negru.....
by Linda

...creioane colorate....


...ele imi coloreaza viata....
by Linda

....un manunchi de culoare...


....haos....

…daca as avea puterea sa imi conturez singura viata as lua un pumn de creioane colorate, o foaie de hartie si as desena tot ce as vrea sa ma inconjoare…de la bataia vantului, pana la sentimentele mele cele mai ascunse si mai adanci…as incepe cu un soare mare……si puternic care sa straluceasaca peste mine….apoi as desena o pajiste…..o pajiste mare si verde…..pe care sa alerg, sa ma ascund , sa zbor cu fluturii frumos colorati…..dar nu te-as uita nici pe tine…numai ca nu stiu cum te-as putea desena…..nu stiu nimica despre tine….traiesti singur in lumea ta….in care parca nu ai lasa pe nimeni sa intre, sa ti se alature…esti departe, dar as incerca macar sa te desenez langa mine, sa te desenez asa cum te vreau si te imaginez alergand pe pajiste … alergand impreuna….tinandu-ma discret si parca putin timid de mana….sa ne asezam pe iarba colorata cu un verde crud….si sa privim nemiscati trecerea norilor…nori albastri….ce trec de colo colo parca dandu-ne un subiect de discutie…..dar nu stiu…stau cu creionul in mana, incercand sat trag o linie, o culoare care sa te reprezinte, dar nu gasesc nici un inceput….cine esti, ce vrei, de ce ai aparut in viata mea fara sa zici nimica….de ce vii si apoi pleci, de ce ne desparte viata….de ce vii si apoi fugi….de ce esti departe, dar eu te simt aproape…..cum sa te colorez?ce culoare sa-ti dau? …..sau sa te desenez?ai tu puterea si dreptul de a sta impreuna cu mine in tabloul meu?un tablou frumos si optimist, un tablou colorat care reprezinta lumea mea perfecta…ai tu acest drept?cine esti tu de fapt?...si de ce viata m-a pus in fata ta?...de ce ma opresc din drumul meu pentru a te imagina, pentru a te visa….pentru a incerca sa te desenez….stau singura in camara mea micuta, impreuna cu creioanele mele, cu hartia mea, intr-o lumina obscura, la masa mea….si visez….cu ochii in oglinda….oglinda care m-a vazut de mii de ori…oglinda care m-a vazut razanad…care m-a vazut atunci cand plangeam….oglinda care acum ma vede cum incerc sa te desenez…..IN CULORI

Niciun comentariu: