marți, martie 18, 2008

CONTRASTE....

.... thinking.........
by Linda


....contrarieri....
by Linda

...visand....
by Linda



....atatea intrebari, circumstante si contrarieri....nu inteleg...iubesti, traiesti, simti, si urasti...ador sa iubesc...sa fiu centrul universului, sa dansez, sa alerg si sa cant in ploaie...sa ma urc in varf si sa strig....detest sa mint si sa fiu mintita....dar unii mint...si incearca sa te atraga incet in universul lor mincinos, un univers plin de oroare si mizerie....iar tu...tu de ce sa te afunzi in minciunile altora?...consider omul asemenea fluturelui, iubesc oamenii si intentiile lor bune....ii urasc pe cei fara intentii, pe cei ce traiesc intr-o continua minciuna...si care nu cer nimica de la viata....pe care nu ii intereseaza decat de ei si sa le fie lor bine...ii iubesc pe cei ce te asculta cand esti trist si care rad cu tine cand te bucuri, care stau si te asculta fara sa intrebe de ce si care iti dau un sfat fara sa ceri.....ma sint prinsa intr-un contrast, intre mine si mine, intre mine si tine, care dintre noi este bun?...care parte din mine este buna?....o parte te detesta, te alunga, te impinge....e rationala....incearca sa ma trezeasca...sa imi zica permanent ca eu sunt aici, tu esti acolo, nimic nu ne poate apropia....o parte insa te vrea, te vrea langa mine, te cheama, te atrage, te striga, te cauta....rupe orice distanta si te aduce aici langa mine....traiesc un contrast, un contrast intre partile din mine, un contrast destul de obscur, dar foarte clar, un contrast in mintea mea care nu ma lasa sa rationalizez ceea ce e corect si ma lasa intr-o idee ce nu-si gaseste un sens...o intrebare , mi-a ramas undeva ascunsa in adancul subconstientului imprimata...de ce?nu stiu...pur si simplu, dar poate pentru ca raspunsul ei, un raspuns simplu si firesc ascunde de fapt o intreaga lume, o lume complicata dar optimista......."Ce valoreaza mai mult ca un zambet si mai putin decat un petec de cer?".....raspunsul consta intr-un simplu - imbratisarea si sarutul.....care valoreaza mai mult decat orice....dar acest raspuns probabil are nevoie de o situatie, de situatia de indragostit, altfel nimic nu valoreaza mai mult decat un zambet...dar poate ca am uitat sa mai zambim si de aceea zambetul devine atat de important...pentru ca in goana noastra de zi cu zi am uitat ce inseamna iubirea adevarata si pura pe care o simti in liceu, am uitat ce inseamna o prietenie fara cerere...in care doar se ofera...am uitat sa zambim, sa sarutam, sa dansam, sa imbratisam....de ce am devenit in sinea noastra rai si egoisti?de ce nu ne mai putem bucura de placerile simple si pure pe care ni le da viata......de ce nu mai putem pretui micile momente de sinceritate....ador sa traiesc printre oameni dar la fel ador sa traiesc singura...sa nu ma stie nimeni, sa ma ascund de rautatea lumii....de privirea rea a lumii....de tristetea ce se invarte in jurul lumii noastre....ador sa iubesc, ador sa visez, sa dansez, sa pictez.....sa ma privesc ore-n sir, sa-mi imaginez....sa ma uit in oglinda si sa visez.....IN CULORI


Niciun comentariu: