vineri, martie 14, 2008

GANDURI..........in oglinda

....standing in the dark....
by Linda

...i felt the thoughts are coming over...
by Linda

....my look is black and white....
by Linda

....a fogging morning.....in my mind.....
by Linda

....no colours.....just BLACK&WHITE.....
by Linda

.....a lonely town....it's loosing its colours.....:(
by Linda


...stand si privind in gol...te izbeste ca din senin un gand ...un gand teribil al tristetei, al plangerii si al durerii...refuz sa ma las napadita de astfel de ganduri....dupa cum refuz orice ar putea sa ma faca sa plang si sa sufar...dar parca desi fug cat pot de repede gandurile tot ma ajung.....urca incet incet pana cand salasluiesc fericite de noua lor cucerire in mintea mea....incerc sa le alung dar parca nu pot, lupta dintre lumile in care traiesc, aceste lumi paralele care nu se atrag una pe cealalta, care sunt la fel si totusi diferite.....ma fac sa imi pierd controlul...dar intotdeauna trebuie sa existe increderea...si increderea in mine si in ceea ce pot ma face sa razbesc dintre aceste ganduri sinucigase....am visat dupa mult timp in alb si negru...am trecut in cateva minute prin diferite ipostaze de metamorfozare...de la vesel la trist apoi la durere ca sa revin din nou in lumea mea...o lume reala dar imaginara....nu pot..nu ma pot lasa doborata de ganduri razlete care ma fac sa gandesc aiurea...nu vreau si nu ma las...lupt ca sa ajung din nou in lumea mea cu fluturi si culori....imi trec prin minte o multime de ganduri care nu au nici un inteles...ganduri de dor, ganduri de durere, ganduri de gheata, ganduri curate, ganduri desarte....ganduri care nu se leaga, care ma mint si care imi dau senzatii aiurea...sau poate ca eu sunt cea care refuza sa le inteleaga.....ganduri de iubire care nu isi au rost si inteles....care ma trimit catre o lume departata....ganduri care ma fac sa ma intreb ce vreau, ganduri care vor sa realizez ceea ce simt, ganduri care ma bat la cap sa ma gandesc la el....un el la fel de imaginar ca si lumea lui neinteleasa....un el departat, un el mult prea adancit si pierdut in lumea lui mult prea dinamica si pierduta, ...fara radacini...un fel de gand si el.....traiesc o imagine, un sentiment pe care nu le accept....un alter ego al fiintei mele care se vrea trezit la realitate.....nu pot accepta...gandurile astea razlete ma fac sa ma simt nesigura, ma fac sa cad din varful piramidei mele, de acolo unde am urcat refuzand orice mi-ar fi facut rau....recunosc....daca as accepta as deveni vulnerabila...dar fiinta mea, felul meu de-a fi refuza in totalitate sa se lase atinsa de ceea ce ar putea sa o raneasca....deci prefer sa inchid ochii doar si pentru o clipa...sa las gandurile sa treaca, sa plece mai departe.....ca sa ma pot trezi linistita in lumea mea si sa pot vedea din nou ceea ce m-a fermecat intotdeauna la viata, sa o vad colorata ca si cand ai fi mereu indragostit....pentru ca numai atunci in fata ta apari chiar tu.....ca intr-o oglinda...o imagine reala si fara ganduri...o imagine pura a ta.....IN CULORI

Niciun comentariu: