duminică, iulie 05, 2009

mda.....revin dupa atata vreme...nu s-a mai intamplat nimic in viatza mea care sa imi schimbe radical conceptia asupra ei....nu s-a intamplat nimik, pana de curand...ce s-a intamplat d curand?sincera sa fiu nici eu nu inteleg...cum e viata asta plina de surprize...se intampla ceva, dupa care toata scara ta de valori este rasturnata, dupa care nu mai stii incotro te indreptai, nu mai stii la ce te gandeai cu un minut mai devreme si nu mai stii unde vroiai sa ajungi. ce inseamna asta? ca ai luat-o razna, ca esti deprimat, ca esti plictisit, ca esti indragostit? oricum ar fi, simptomele sunt aceleasi. dar ce faci cand realizezi ca treci prin faza asta? eu una, ma pierd si nu mai stiu ce sa fac...poate nu sunt obisnuita cu astfel de schimbari radicale. poate in conditia mea de om simplu, am ajuns sa traiesc intr-o monotonie care imi dicteaza in mod involuntar viata. poate ca trezindu-ma dimineata stiu exact, constient sau inconstient catre ce ma indrept. am in minte lista mea de prioritati si drumurile pe care trebuie sa le urmez.

Niciun comentariu: